Přidat odpověď
Ahoj všem, syn 3,5 roku nemluví respektive mluví, ale jeho řeč nemá potřebnou sociální kvalitu. Nevede dialog, autismus vyloučen, ale spadá do PAS. Těžko říct nakolik rozumí, základní věci rozumí určitě, pokynům rozumí snaží se vyhovět, pokud ale něco udělat nechce, tak neudělá, nedá se s ním o dané věci diskutovat-domluvit se. Hůře se motivuje. Chodíme na terapie, kde to jde dobře, s terapeutkou navázal dobrý vztah, snaží se. Snažím se mu najít MŠ, kam by ho od září vzali. Intelekt je v normě. Chodili jsme do takové skupinky při do SPC, které se ale specializuje na těžká postižení DS, MR aj. Tam nám řekli, že k nim nepatříme a mimo danou skupinku nám nijak jinak nepomohou. Adaptoval se dobře a pí. učitelky doporučily, častější návštěvu kolektivu bez rodičů. Sehnali jsme mini školku, chodí tam rád, spolupracuje, s dětmi si nehraje, ale neubližuje, jen je ignoruje. Chtěla bych, aby chodil do logo školky, byla jsem se podívat ve dvou, v jedné mají logo třídu, tam nás odmítli hned, protože se jim zdá na školku nezralý, v druhé se také tvářili, že ho asi chtít nebudou, protože on prostě ten první dojem udělat neumí resp, umí, předvede se jak totální mimoň. Bojí se dospělých, nechce mluvit s cizími a nechce aby oni mluvili na něj.Schovává se, drží si uši a pořád opakuje neboj se. Jsem úplně zoufalá, kam ho dám? Dělám chybu v tom, že řeknu jak to je? Jsem i v šoku, že si speciální MŠ vybírají děti, tak aby jim asi nenarušily provoz. Už asi 4. den pořád jenom brečím, je toho na mě asi moc. Zajímavé je, že v běžné MŠ, kam chodily starší děti by mi ho vzali, ale nejsem si jistá, že třída o 28 dětech je to pravé, když není jisté čemu všemu rozumí a potřebuje, aby ho učitelka aktivně zapojila, protože když by ho v té současné nezapojily učitelky, tak si tam celý den jen hraje s auty a vlaky. Holky, vím, že Vás sem pár chodí, jak to bylo u Vás? A jestli nakoukne Tina+Jiřík, jak se jmenuje ta škola, kam chodil Jiřík? Možná bych to zkusila ještě tam, i když je to přes celou Prahu. Díky.
Předchozí