Přidat odpověď
Tak ono hlavně jsou logopedky a logopedy. Je fakt důležité jak dobře to s dítětem "umí", zda ví jak na něj. U školky je trochu nevýhoda že si to neověříš co se na těch lekcích děje.
A je víc druhů logopedů, ve školkách to asi budou spec.pedagogové. Já třeba vím kdo dělá v logo třídě v našem městě v jedné školce a nemám o tom zrovna vysoké mínění.
Čímž samozřejmě nijak nesnižuju kvalitu logo-školky tam u vás, můžou tam být klidně skvělí, to nedovedu posoudit, doporučuju každopádně sehnat reference.
Já třeba trvala na tom že chci klinickou logopedku. A samozřejmě to bylo o referencích. Ta naše je úžasná. Syn začal spolupracovat prakticky ihned a to jsem tedy zírala, protože s doktory nespolupracoval nikdy (zažil si jako mimino dost), a vůbec s cizími lidmi se napoprvé nebavil. A ona to prostě s ním nějak dokázala. A umí to s ním, to je to podstatné.
Někde jsi mám dojem zmínila že na logopedii syn nemluví ? A pokud máte dlouhé termíny to je taky problém. U nás je tedy nátřesk, ale chodíme min. 1x za 14 dnů. Trpělivá a usměvavá logopedka nestačí, musí navázat s tím dítětem vztah a vybudovat důvěru, to je ke spolupráci nutné, a při dlouhých termínech se to asi tak nepodaří.
Předchozí