Rozumím tomu dobře, že tvůj syn je dysfatik s ADHD a lehkou formou PAS, SPC napsalo do zprávy IVP + asistenta, IVP zatím není, asistent je, ale věnuje se jinému dítěti, a tvoje dítě vše (učivo, interakci s dětmi atd.) zvládá? To je úžasné dítě
![~R^](/g/s/10.gif)
Předpokládám, že IVP jste žádali před začátkem školního roku, nevím, jak je to teď, ale před 1. zářím 2016 záleželo na vůli ředitele školy, jestli žádost schválí, a taky asistent pedagoga byl tehdy nenárokový.
Já bych na IVP trvala. Samé jedničky svědčí o tom, že dítě zvládá učivo, ale to není celá podstata inkluze, a vypracování IVP je způsob, jak by si to učitelka mohla uvědomit.
Co se týče žáka, který má větší potíže a vytěžuje asistentku - říkali nám tuhle na semináři ve škole, že škola může tlačit na rodiče, aby nechali dítě v PPP vyšetřit (po té, co vypracuje Plán pedagogické podpory a ukáže se, že to nestačí). Čili může vyhrožovat OSPODem.