Přidat odpověď
tak je potřeba najít důvod, proč nerozumí přečtenýmu textu, může mít problém někde úplně jinde, třeba sluchový vnímání, to má náš nejmladší, on potřebuje vidět, co jenom slyší, to jde mimo něho, musí se na to daleko víc soustředit, aby to zvládl zpracovat, je to helzky poznat třeba v matice nebo i v češtině, první příklady má správně a posledních pár nezvládne nebo ani nestihne, pokud jjsou zadfávaný ústně
v diktátu v první polovině většinou bez chyb, druhá polovina červená a konec nesmyslný, on k tomu má ještě dysgrafii, takže vznikají zajímavý nový slova :))
ale toto všechno by v ppp měli odhalit, i když je pravda, že my to ve zprávě máme, ale upozornila jsme je já, že toto je velký problém, v první třídě to do zprávy ppp nedala, oni občas fakt potřebujou napovědět, všeho si nevšimnou
a zase jsou děcka, který líp vnímají sluchem než zrakem, nemůže být problém třeba někde tady?
ono se to někdy maskuje i za nepozornost, ale umíš si předsavit, dávat pořád maximálně poroz? to nejde, takže děcka po nějaké době odpadnou, prootže jely už dlouho na maximální výkon, přestanou dávat pozor po kratší době než ostatní
neuroložka nejspíš taky nějaký důvd měla, věděli o tom v ppp?
Předchozí