Mám jedno dítě se smíšenou VD ve třídě, mám díky němu asistentku a naprosto v pohodě. Maminka říká od první třídy, že chodí do školy rád, což mě těší. Měla jsem tu teď odborníky na práci se třídou a prý je ukázkově zapojený, navíc teď udělal významný pokrok v mluvení, v první vlastně skoro nemluvil a když, tak fakt mu nešlo rozumět, v druhé sem tam, ale mluvil potichu, teď už mluví normáně nahlas, ve větách...a to k tomu má přidruženou ještě jednu vadu řeči.
Kolegyně má v paralelce také jedno dítě s VD, bez asistentky, a také v pohodě. Rodiče i dítě spokojení.
Pak je tu ještě jedno o rok starší dítě, druhou třídu opakovalo u kolegyně, teď je ve speciální třídě v naší škole a moc mu to prospělo. Jenže to j dítě, se kterým se první dva roky pořádně nepracovalo a to je pak znát.
A ve spádovce vás odmítnout nemohou. A nevidím jediný důvod, proč by zrovna s VD měl někdo problém
.