Přidat odpověď
Tak jsem si pročetla různé pohledy na věci..díky. Mně šlo primárně asi nejspíše o to, jak uchopit to, že dítě bylo "podraženo" učitelkou a nemohlo tedy prosadit svůj nezájem o nabízenou reprezentaci školy. To, zda se mi jeho "nezájem" líbí, či zda s ním souhlasím protože má ty a ty důvody je už věc asi jiná. Dosud jsem nic takového nikdy neřešila a spíše jsem si tak chtěla ujasnit, do jaké míry nechat na dítěti (7.tř), aby svůj "nezájem" si prosadilo samo tj. např. že tedy by nepřišlo na tu akci poté, co předem říkalo, že nechce jít a případně čelilo tomu, co dál přijde a nebo, zda to řešit s ním tj. jít s ním za tou paní učitelkou a říci, že pokud říká, že nechce, tak nechce a tím, že je to dobrovolné, tak si přeji, aby to respektovali a nebo jít to řešit samostatně bez něj. Jinak si myslím, že kazit záměrně nebude, spíše nedá ze sebe vše. Jak ho znám řekl to jen v rámci rozčilení. Děti, se kterými jede moc nezná, některé viděl jen 1x, jsou i různě staré a jako "tým" je vůbec nevnímá, měli i málo času na sehrání. Jinak já se marně pokouším domyslet si ty důvody, které tu paní učitelku k tomu vedly. Nechtěla jsem prostě jen říci..no to je ale... a tím to odbýt....
Předchozí