Přidat odpověď
susu, existuje spousta událostí srovnatelných s VŘSR, o kterých jsme se ve škole neučili, a nevadilo by, kdybychom VŘSR vynechali taky. Proč by nějaký úředník z ministerstva měl rozhodovat o tom, co je pro mé dítě dostatečně důležité? Soukromé školy se tím vázat nenechají a jejich děti bývají velmi úspěšné, děti z domácího vzdělávání taky. Takže co je to to "všechno", co se mají děti naučit ve škole, aby se to "nemusely" učit samy doma? Celkem nahodile vzniklá množina informací. Děti nejsou stejné, jejich potřeby a zájmy nejsou stejné, proč by se měly biflovat to stejné? Jen proto, že "se to tak dělá" celá desetiletí? Do jiných sfér lidské činnosti pronikají nové poznatky věd, jen to vzdělávání a pak ještě zdravotnictví kulhá sto let za opicemi.
A s těmi mentálně postiženými to nepřeháněj, v populaci jich bude kolem 1% a velká část z nich chodí do praktických škol. Ve většině škol nebude zřejmě ani jedno.
Předchozí