Přidat odpověď
Kokesibobesi, přijde mi jako bych tvůj příspěvek psala já o mém synovi. Téměř identické problémy i postup p. uč. Jen na to PPP vysetreni jsme čekali ještě o dva měsíce dele.....jedine štěstí je , že syn si to školní hodnocení moc k srdci nebere , takže z toho není nešťastný. ....asi tě ale nepotesim , když napíši, že u nás se situace zlepšila až když p.ředitelka třídu rozdělila na dvě. Tj je teď 13 děti ve třídě , mají novou p.uč. kterou ta práce baví a děti ji zajímají a rodiče ji neobtěžuji a ještě k tomu mají ve třídě p. asistentku. Každopádně já se synem se stejnými obtížemi pracovala minulý rok tak , že jsem mu ten který gramatický jev vysvětlila , procvicila a když to pochopil tak pro mě OK.samozřejmě , že ale nebyl schopen třeba při diktovani slovní úlohy z mat. to napsat správně. Tak to mi nevadilo. Ale znal ten pojem a které pravidlo se k němu váže ( např předpony "vy" ) a uměl mi to kdykoliv vysvětlit , jak a kde se to pravidlo používá. A to pro mě bylo dostačující. Na známky a poznámky jsem po prvním pul roce už nereagovala ani dítě nehubovala . Měla jsem sama co dělat , abych pod vedením bývalé p.uč. neztratila motivaci kluka něco naučit.
Hlavně se nenech rozhodit.
Předchozí