Přidat odpověď
Kudlo, taky si myslim, že máš pravdu.
Učitel by měl být ten, kdo ví, co s tím a řídí postup (nebo metodik, ale pořád by to měla být ta škola).
Já si jinak myslím, že by mohlo pomoci situaci řešit i na třídních schůzkách, ale zase učitel by měl být ten, kdo o tom bude vědět a celou debatu povede.
Magráto,
řešila jsem to vloni, dcerce se posmívali, že smrdí.
Řešila jsem s paní učitelkou a způsob řešení byl jeden z důvodů, proč jsme šli pryč + to, že jsem neviděla žádný pozitivní výhled do budoucna (učitelka to řešila úplně špatně, a vím, jak se řešila podobné problémy metodička, o ředitelce snad ani nemluvím)
Rada "naučit dítě reagovat" mi řijde mimo. Samozřejmě by se dítě mělo učit reagovat v běžném kolektivu, ale podle mě je to něco úplně jiného, než cílené dlouhodobé urážky.
Předchozí