Přidat odpověď
Já bych se spíš pozastavila nad tím, jestli školka má kapacity, aby mohla třeba polovině rodičů dovolit nosit si vlastní obědy. Pak se díky ohřívání, když bude školka dodržovat pravidlo, že jídla ohřeje mimo společné stravování, doba oběda protáhne, možná by byla potřeba v každé třídě pracovní síla navíc, takže je to i o podmínkách školky a penězích, nejen o neochotě, si myslím.
Moje dítě mělo kvůli dietě donášené jídlo do školky několik let. Školka neměla problém koupit kvůli ní do třídy ledničku a mikrovlnku. Ale ať jsem dělala, co jsem mohla, jídlo z mikrovlnky prostě nebylo ono a občas bylo někde studené, někde horké a dcera začínala dělat scény, na objem snědeného jídla a jeho kvality moc nerostla apod. Já měla nervy z každodenního vaření, ráno jsem dovařovala přílohyk, aby aspoň ty byly čerstvé. Pak začala chodit na oběd k mým rodičům, kde měla jídlo teplé, čerstvě uvařené a najednou skokově vyrostla a začala mnohem líp prospívat, je z ní mnohem spokojenější dítě.
Krabičkové stravování by se mi líbilo v tom stylu, že na oběd by byl nějaký salát, obložený chleba apod. a teplé, čerstvě uvařené jídlo až večer. Sama mám dietu a krabičky mi v práci nevoní, nemám to moc kde ohřát, kulturně sníst, takže si vařím většinou něco rychlého a čerstvého až doma odpoledne.
Předchozí