Přidat odpověď
Mezi skolama jsou tady obrovitanske rozdily, a i kdybych uplne ignorovala ty se spatnou povesti, tak ani skoly s dobrou povesti (treba v top 5% podle jejich hodnoticich kriterii) nepredvadeji bezne to co popisuje Len.
V jedne takove jsem mela starsi dite prvni 4 roky (dneska nechapu jak jsem to tak dlouho vydrzela) a bylo to velmi velmi "prumerne". Jejich totalni nasazeni na vyprodukovani prumerneho zaka bylo skutecne pozoruhodne. Bohuzel ta produkce nesla pouze z podprumernych na prumerne, ale prevelice se snazili i opacne a to se tykalo myho ditete .. takze jsme skolu museli zmenit.
Takze misto rozvoje jiz viditelne nadprumernych matematickych schopnosti ucitelka napriklad vyklad jednoduchych zlomku zahajila slovy, ze tohle bude hodne tezke a specialne pro holky, tak at se pripravi na to, ze ji nebudou rozumet.
Nebo kdyz si dcera do citatelskeho denniku zapsala v 8 letech ze precetla i tlustou knihu v italstine, tak se ucitelka snazila si nas podat na rodicaku, ze prece dite musi cist a mluvit jenom anglicky. Nuz, museli jsme ji pripomenout ze vsechny vysledky napovidaji ze dite nema v anglictine ani minimalni problem ale ona furt mlela svoje dokola a zcela bez argumentu nebo znalosti problematiky vicejazycnych deti.
Nebo kdyz na hudebni nauce dcera zahrala na klavesech nejakou melodii ze skladby kterou studovala, tak hudebni ucitelka ji okamzite zastavila a zakazala delat cokoliv jinyho nez mackat 2 klavesy, protoze by to bylo nefer k ostatnim detem ktere to neumi.
A takhle podobne to pokracovalo v mnoha pripadech - hlavne nevycnivat, neodlisovat se, a predevsim zapadnout do ocekavaneho prumeru.
No proste kdyz se tehle incidentu nasbiralo vic, musela jsem konat a hledat jinej system.
Předchozí