Přidat odpověď
"Tím nemyslím, že nemá chodit do ZŠ, jen nechápu tu nutnost dítě zlomit za každou cenu, aby bylo průměrné a líp vyšlo s kolektivem a setřít ho, že si IQ nezasloužilo, tak se nemá povyšovat."
zefýr,
ale to tu přece nikdo nepíše.
Mně jen přijde, že vycházíš z jedné zkušenosti - se školou, kam chodila tvoje dcera - kde zjevně s odlišnostmi dětí pracovat neumí nebo nechtějí (což vyjde ve výsledku nastejno) a na základě toho si vytváříš mylnou představu o nějaké "nutnosti lámání dětí".
V normálním, zdravém kolektivu se přece nehraje na to, že "chytří kamarádí s chytrými" a ty průměrné necháme, ať se popelí na svém písečku. Ono totiž to IQ si dítě skutečně nezasloužilo, a sebevyšší IQ bez nějakých sociálních dovedností a schopnosti vycházet s lidmi, co mají "nižší IQ" bez pocitu, že se zahazuju nebo otravně přizpůsobuju je potenciálně vždycky problém. To, že na nějaké škole ignorují prospěšnost společné výuky různých dětí a nedovedou ji "využít" není důvod, proč ji plošně zavrhovat.
Předchozí