Tak to si dovolím nesouhlasit, mám dítě s poruchami a nikdo se mu zvlášť nevěnuje. Máme ve škole "jazykovou třídu" kam se přesunuly ty chytré děti, takže ve zbylých třídách značně zhoustl poměr problémových žáků, což provází hlavně výchovné problémy. Následující rok ještě 3 zbylé třídy spojili do 2. Naučit se už nedá skoro nic. A teď jsem se dozvěděla, že závěrečná písemná práce je jednotná pro celou školu, ani učitelka nevím, co v ní kokrétně je a všichni na budou mít stejný čas, včetně těch s diagnozami. Přitom loni matiku spousta dětí nestihla a třídní průměr byl 3,8.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.