A jak průměr zbytku třídy souvisí s učením jednotlivce? Jakože ho to má motivovat být lepší než průměr? Studentovi přece může být úplně jedno, jak to mají ostatní. Buďto chce vědět víc, a maká, nebo je spokojený se svou úrovní znalostí. Jak čte Jean nebo Dimitrij je mi fuk, zajímá me muj syn, jestli ho škola baví, co nového by se chtěl naučit a jak ho v tom případně můžu podpořit. Synovi jeho slovní hodnocení vůbec neukazuju a ani mu neříkám, že něco takového existuje. Na druhém stupni to třeba budu vidět jinak.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.