individuál nebyla šance pořádně zkusit, protože než se vyřídil, tak se zasekl
když má moc podnětů, tak se prostě uzavře, má úzkosti a deprese, prohlubují se autistické symptomy. roky to řešila domácí škola, kde prospíval a dost se toho hodně naučil, takže měl zvlášť v předmětech typu dějepis, zeměpis, příroďák docela náskok. ale teď nefunguje pořádně ani doma, jak by bylo potřeba. s příchodem puberty mu začalo vadit, že je "jiný".
teď se díky medikaci a aktivizaci přes léto trochu dal dohromady. dr. doporučuje zkusit právě Integrál. On když je někde, kde se cítí dobře a bezpečně a kde se nepřepíná, tak je mezi dětmi spokojený, na táborech apod. si pochvalují, jak spolupracuje a je laskavý k ostatním. Není to vůbec "problémové dítě" ve smyslu neposlušnosti, agresivity apod., vlastně běžně na něm lidé nepoznají, že má handicap, působí "normálně" (až na podivné zájmy typu sledování Fokusu Václava Moravce či velké znalosti historie apod.
) - ale tím právě poněkud mate. občas si pak připadám, že mi snad ani učitelé nevěří, že mu něco je.