Přidat odpověď
Taky jsem chodila na víceletý gympl. Pár mých spolužáků taky mělo více času na písemky, dokonce myslím, že i někdo mohl psát maturitní práci na počítači. U mě zase učitelé věděli, že je lepší mi dát napsat individuální písemku, než mě vytáhnout před tabuli. Žádnou diagnózu jsem neměla. Prostě učitelé chápali, že každý z nás je jiný a v rámci svých schopností to uměli vzít v potaz. Ale NIKDY! jsme si navzájem naše "výhody" nezazlívali, neslídili jsme, kdo a proč má na písemku víc času, a pochybuju, že někdo z mých spolužáků doma žaloval, že Pepíček dostal 2- a měl dostat čtyřku. Možná je ten výše uvedený kluk opravdu nezralý a trápí se. Kdo z nás posoudí, že by mu na ZŠ bylo líp, nebo hůř. Možná, že ale rodiče vědí, co dělají. Nebo mají velké ambice i skrze děti, kdo ví. Každopádně jestli se ptáš na ty dys poruchy, ano, je již řadu let běžné, že tyto děti navštěvují gymnázia i vysoké školy.
Předchozí