Přidat odpověď
Rodinová, většina jsou
- info o probíhajících jednáních, kde je jenom v kopii, ale jelikož je to přestřelka iks lidí, je těch mejlů za den třeba 10 k jedné věci a těch věcí jede ten den více (sleduje, letmo projede, nereaguje pokud ho něco netrkne...)
- info od ajťáků, ze kterých je relevantní jeden z těch 8, co přijdou (obvykle ani nečte, až když mu něco nefunguje hledá, o co jde)
- info od dodavatelů, které zpracovává někdo jiný (změny, necílené nabídky...), (nečte ale nemůže hodit do spamu, protože s týmiž adresami někdy vede cílené jednání)
- info od kolegů, že něco proběhlo (čte ale neřeší)
- info od HR (nečte, řeší až když něco nefunguje nebo on něco potřebuje)
Teprve těch zbylých pár desítek jsou mejly, se kterými opravdu pracuje - řeší, vyjednává, přesílá k řešení...
Předchozí