Přidat odpověď
Já jsem ranní ptáče, tak chodím na šestou a než přijdou ostatni, udělám nejvíc práce. Pak mám jako jedna z mála milion vzorů, šablon a soukromých návodů... v první chvíli to sice zdrží, ale aspoň to řeším jen jednou a pak už si jen dohledám, jak jsem to řešila a netrávím znovu dvě hodiny hledáním řešení, které člověk za měsíc zapomene. Soubory ukládám pod dobře dohledatelnými názvy a vše včetně mailů třídím do složek. Počítám v excelu a ne na kalkulačce, kde se to pak nedá dohledat a musíš počítat vše od začátku. Radši jedu na pečlivost, protože dohledávat chyby není mé hobby. Pokud dlouhodobě nestíhám, informuji nadřízeného-já tedy už s nápadem, jak něco zjednodušit, ale dělám jinou práci. Jsem výkonná, ale blbce nikomu dělat nehodlám a hlídám si i přesčasy - max 3 hodiny navíc za měsíc mi přijde v normě. No a na tlachání po chodbách mě neužije, ráda pokecám s kolegyní vedle u stolu, ale obě u toho pracujeme, protože chceme jít obě včas domu. A jak už tu někdo psal-bojuju za to, aby mě každý blb nedával do kopie mailu, přičemž ostatní blbové dají "odpovědět všem" a já pak dostanu zbytečně denně 50 mailů navíc.
Předchozí