Ono asi jde o to, aby byly takové aktivity fakt promyšlené a zasazené do výuky. Syn, třeťák, má třeba teď ve škole téma "Pravěk", v rámci kterého si v blízkém lesíku děti stavěly pravěká obydlí a zkoušely rozdělat oheň "pravěkým" způsobem.
Nebo byly v Minoru na Demokracii. Taky navštívily nějaké bistro myslím na Žižkově, kde pracují bezdomovkyně. A diskutovaly s nimi.
Ze všech takových výletů přichází syn plný dojmů a ještě víc plný otázek.
Jako někomu to může připadat zbytečné, ale já v takových aktivitách vidím jednoznačný přínos. Přínos z hlediska chápání světa.
Jasně, že do Minoru s dětmi chodíme i my, ale ne všichni rodiče tohle vyhledávají. A v takových případech by měla (v ideálním případě) zafungovat škola.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.