Přidat odpověď
Mamos a ptala ses co konkrétně ty děláš špatně? Kde nestíháš nebo chybuješ?
Z pohledu zaměstnavatele - zaměstnanec na sebe musí vydělat. Nestačí že "se snaží" nebo "maká jako šroubek". Viděla jsem několik lidí, kteří nechápali, proč dostali výpověď i když se neflákali. Ale jim nebylo vyčítáno flákání, ale to, že nebyli produktivní, v jednom případě paní opakovaně seděla celý den nad úkolem na dvě hodiny a neřekla že neví co s tím. Takže večer pak musel někdo jiný sednout a dodělat to. A i když to bylo reálně hotové třeba za hodinu, tak ta paní "prodrbala" 8 hodin, které nešly vyúčtovat zákazníkovi (tj. její plat šel z kapsy majitele) a navíc připravila jiného o hodinu z jeho volna. Nepomohlo domlouvání a vysvětlování, že když nevím, tak to řeknu a pokud možno ještě před termínem odevzdání... Nechápala, proč má jít, vždyť se snažila. V dalším případě byl vyhazov ve zkušebce čistě proto, že zaměstnanec odmítal dělat administrativu (výkazy práce) s tím, že to on "ze zásady nedělá". Marně se mu vysvětlovalo, že se zákazníkům na základě těch podkladů fakturuje a když nejsou podklady, nedá se fakturovat... taky nechápal, proč má kvůli prkotině skončit.
A nebo majitel vyhodnotil, že firmu zeštíhlí a pak prostě pošle pryč určitý počet lidí, což klidně může být i někdo, s kým se vedoucím prostě nemá rád, protože i špatné vztahy na pracovišti jsou mínus pro výkon...
Předchozí