Přidat odpověď
Monty, syn je momentálně na nějakým soustředění, který je pro matematiky a fyziky, on na takový akce jezdí tak průměrně týden za dva měsíce během celýho roku, plus víkendovky k tomu, a fakt si povídají o matice, ale taky o filozofii, náboženství, propojují logiku matematiky s filozofií, ale třeba taky vymýšlejí, proč je náš školský systém blbý a jak by se měl změnit, kupodivu přichází s dobrými nápady, přemýšlí tam, proč děti nejsou motivovaný a jak to změnit, takže to není jenom matika, ale jsou to věci, který většinou v 16 (ale i o pár let dřív) člověk neřeší, no a tábory jsou takový, že mají dopoledne přednášky z matiky, většinou na úrovni přelomu sš a vš, nějaký věci ale třeba taky z genetiky, nedávno syn vzpomínal, že na svým prvním matematickým táboře po 5. třídě pochopil goniometrii, že se ji od té doby už nikdy nemusel učit,
no a po obědě mají spoustu pohybu, a při tom samozřejmě moc nemluví, ale zase mají nějaký úkoly z logiky a matiky na noc a následující den, většinou se to snaží vyřešit do rána, protože přes den není čas
to moje dítě fakt přijde ze školy a řeší nějakou matiku, ve škole má ivp, řeší pořád nějakou matiku, řeší spoustu různých korespondenčních věcí, série všeho možnýho, různý kategorie, protože když je v tom úspěšný, může jet na výběrový soustředění, a on tam jezdí fakt rád, škola mu to toleruje, protože zvládá i ty školní povinnosti
prostě fakt dokáže i se mnou mluvit o matice, já mu sice vůbec nerozumím, což je mu jasný, ale vždycky to zkusí, ale po pár minutách pochopí, že to nejde a tak odchází
samozřejmě se bavíme i o jiných věcech, já jsem fakt ráda, že třeba ty jejich úvahy dost často probereme pak doma, tam k tomu mám co říct, tam jde o dialog, ale on potřebuje mluvit i o té matice, proto jezdí na univerzitu a tam se celý den věnuje něčemu, čemu absolutně nerozumím, on přijede spokojený, sdělí dojmy a může zase fungovat :)
Předchozí