Přidat odpověď
Tante,
já myslím, že minimálně část té neakademické většiny by ocenila nějaké informace na toto téma.
Já třeba nevím, proč by se mi měl líbit jazz, přijde mi to jako divná muzika. Ale třeba kdyby mi nějaký zapálený jazzman o tom vykládal (ale jako laikovi), tak bych aspoň pochopila, "co na tom lidi viděj".
To samý umění, třeba Kupka nebo kubisti, to jsem dodnes nepochopila. Ale má to spoustu obdivovatelů, takže asi na tom něco bude. A kdyby mi to nějakej milovník byl ochotnej vysvětlit, tak bych se tomu taky nebránila, i když nemůžu zaručit, že by se mi to začalo líbit.
Ostatně o tomhle by to asi mělo být v té škole - ty děcka s tím seznámit, A ŘÍCT, PROČ TO POVAŽUJE ZA DULEŽITÝ/HEZKÝ ten učitel jako učitel i jako člověk, kterej to má rád.
Ale pokud ty informace budou stylem "vy nekultivovaní barbaři, jste totální ignoranti, víte o tom houby a kvůli takovým jako jste vy to jde do kopru", tak se obávám, že to každého spíš otráví, než aby ho to získalo pro tu věc.
Předchozí