Přidat odpověď
Lenko, to je často o povaze a moc to neovlivníš...některý děti jsou od přírody ctižádostivý a u některých tohle vysvětlení funguje...my jsme to taky synovi vždycky říkali, že se nic neděje, když to je jiná známka, než jednička, že to znamená jenom to, že se mu to teď zrovna moc nepovedlo a že to se stává každému... Akorát teda nevím, jak moc ty jedničky, smajlíky apod. jsou opravdu motivační...u syna v první třídě myslím to první pololetí měli nejhůř trojky, ve druhém už klidně i pětky...ale že by ty jedničky a smajlíky byly pro něj nějak moc motivační, to zase ne...asi jak pro koho, on ty jedničky má od začátku vlastně pořád, takže mu to přijde normální...a když už donese jednou za čas něco jiného, tak to téměř vždycky bývá nějakou nepozorností, nebo zbrklostí a tu věc v podstatě umí...a to právě potom bere tak, že se to prostě občas stane a příště si dá víc pozor... A třeba nějaké známky před nástupem do školy vůbec neřešil, zatímco kamarádky holčička pořád řešila, jestli bude mít jedničky a nebo co když dostane pětku...
Předchozí