Přidat odpověď
Ahoj, moc děkuji za rady, je to opravdu hodně o cvičení. Problém je,že dcera má ještě poruchu pozornosti a pokud máme dělat prvně domácí úkoly do školy, přípravu na písemky,učit se slovíčka do angličtiny atd,opravit v sešitě nesmysly a chyby,které napsala,když opisovala učivo z tabule, tak nám to zabere minimálně půl hodiny až hodinu denně. Pak ,když má procvičovat něco navíc,tak už nechce, je unavená a protivná nebo ty úkoly plní co nejrychleji,aby to měla za sebou. Vždy se snažím zařadit jen pár krátkých úkolů,ale i tak někdy nechce spolupracovat. Je to opravdu běh na dlouho trať. Nejhorší je,že i ona už to jaksi vzdává. Pracuji s ní už od první třídy, problémy s čtením i matematikou,to vše jsme postupně dohnali. Ale diktáty a psaný projev katastrofa,dcera vidí,že i přes velké úsilí, to nemá skoro žádný efekt, někdy je to jeden krok vpřed a 2 vzad. A pro ni to je spíš demotivující. Ale vzdát to nehodlám,tak snad se to bude časem lepšit. Děkuji
Předchozí