| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Dávala jsem krev hodně let, ženy mohly 3x za rok, pak se to změnilo a mohly myslím 4x. Jak je to teď nevím, krev uz nedávám. Mám totiž od odběrů ztuštělé žilní stěny na obou rukách, že už mi na transfůzce krev neodeberou ani omylem (protože při odběru píchají do obou rukou, z jedné ruky krev na test, z druhé vlastní odběr). Mám za sebou tuším 55 odběrů plné krve, mám Zlatou medaili prof Jánského. Teď už dávat nemůžu a bronzový kříž je až za 80 odběrů, to už bych teda fakt nedala.
Bylo na tom dobré, že jsem byla pod pravidelným lékařským dohledem. A taky to, že jsem se přehlásila ke ZPMV, která za 7 odběrů dávala relaxační týden v lázních, pobyt s plnou penzí a procedurami jen za 1.200,- kč, no neber to za ty prachy, že. Sice to byly jen Bechyně a Poděbrady, ale i tak to bylo moc prima. V Poděbradech nám navíc nabídli, abychom si řekli, jaké máme problémy, že se nám pokusí je ten týden nějak léčit, tak mi tam rovnali záda, kolena i občas vykloubitelné rameno. Stihla jsem lázně 4x, než je zdražili tak, že už se to nevyplatilo. No, a u nás mám jako držitel Zlaté medaile prof. Jánského průkazku na MHD zdarma, do konce života (nebo než někdo zruší tu vyhlášku, kterou je to zavedené). To byl velmi příjemný bonus, a já vždycky s úsměvem říkám, že jsem cedila krev, abych ji dostala.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: