Přidat odpověď
libiku, kdyby byla tou poslední zvladatelnou metou devátá třída, bylo by to super, pro spoustu dětí je to už pátá třída, a my musíme výuku přizpůsobit jim, a není to úplně snadný, jde to, ale je ohromný rozdíl, jestli je ve třídě dětí 15 nebo 22, jestli k těm 15 je ještě asistentka, pak to samozřejmě jde, když se člověk trochu snaží, ale teď nám chtějí ty asistentky zase sebrat, ale ty slabý těžce vzdělavatelný děti tam zůstanou, stejně jako ty, který bez asistentky rozvrátí hodinu
když mě dítě slabý, ale hodný, jde to, ono samo se sice moc nenaučí, ale nemusí to mít vliv na ostatní, zato když je dítě s psychiatrickým problémem, léky to tlumí jen trochu, tak se to nedá, když se naštve, je agresivní, dokáže už v první třídě třeba hodit lavici po spolužákovi, a naštve ho třeba to, že se mu nepovede pěkně napsat písmeno, nebo něco nemůže najít, někdo promluvil dřív než on, nebo neví, ta třída je trvale v šíleným stresu, tam se nemůže dobře učit vůbec nikdo, a na to nemá vliv ani učitel, s děckem v amoku nebo těsně před záchvatem je potřeba odejít, jenže ve třídě není sám, co s ostatníma? to jsou šílený situace, jestli nebudou asistentky, a těchto dětí přibývá, bude škola pro děti i učitelé doslova nebezpečná, nejen že jinak k ničemu
Předchozí