Přidat odpověď
Monty, je vidět, že tomu vůbec nerozumíš
pokud dítě pošlu do vyššího ročníku, ničemu to nepomůže, ono se bude nudit stejně, protože oni potřebuje pracovat úplně jiným tempem, takže toto téměř vůbec nepovažuji za dobrou možnost, je zbytečný který rychleji a povrchně, potřeba je jít do hloubky tématu
když ho pustí škola třeba na vš, tam se pracuje jinak, vybere si téma, který ho zajímá, pracuje na své práci, spolupracuje na nějakým projektu
pro školu to mimo jiný znamená, že mu umožní mít velkou absenci, syn má kolem 70 %, to jinde fakt není normální, má dohodu, jak musí zvládat gympl a pak má volnost, a nejen v tom, aby jezdil místo výuky na vš ale třeba jezdí na soustředění, i tři týdny za měsíc, dost pravidelně, jsou to různý sice různých organizátorů,
no a když je náhodou ve škole, tak si od čtvrté třídy pracuje v matematice svým tempem, svou práci, teď už nepotřebuje ani žádný rady učitelky, ona už mu nemá co dát, jak sama uznala
takže co to stojí školu? vůbec nic, ani práci, ani organizaci, ani žádnou snahu. co to dává jemu? možnost rozvíjet se a pracovat, nenudit se
co to dává spolužákům? kluka, který jim kdykoliv poradí, pokud tam je, kterýmu sice moc nerozumí, ale dokážou se spolu bavit, a tím myslím dělat srandu, on je aktivní v parlamentu, dokáže prosadit nápady, který pak třeba pomůžou i jim.
stačí?
všimni si, že tam není žádný extrabuřt, podobné to měl na prvním stupni, tam teda občas zašel na gympl, ne na vš, mimoškolních aktivit bylo míň, ale jinak to bylo dost podobný
Předchozí