Přidat odpověď
"A to je to, co se snazim porad dokola vysvetlit. Krome toho, co pisu: dite protlaceny ruznym stylem pomoci na gymnazium neni jine, nez ty deti, ktery zustanou na zakladce. Jediny rozdil je, ze rodice ho protlacili ruznym stylem pomoci. Ty "zbyly" muzou byt daleko nadanejsi a z ruznych duvodu na 8g nejdou."
Eudo, že NĚKTERÝ ty zbylý můžou být mnohem nadanější a na 8G nejdou, tu píšem pořád dokola, o tom opravdu netřeba nikoho přesvědčovat. Ale docela bych se ohradila proti tomu "protlačení" paušálně, protože samotnej fakt, že se někdo na něco připravuje, přece neznamená, že by na to jinak neměl.
"Skola ma totiz za ukol dat VSEM detem urcite vzdelani, rozhodnute "shora". Nektere deti to nezvladnou, jine nemaji problemy, dalsi zvladnou bravurne. Ale podle toho si zadnej ucitel nemuze rozhodovat pohledem na slozeni deti "no jo, to jsem to vyhrala, letos musim snizit naroky…" Musi ucit to, co musi ucit. Jeji nazor tu nehraje zadnou roli. "
Aha, vidíš, a já jsem myslela, že jsi sama psala svoje zkušenosti o tom, jak PŘIZPUSOBUJEŠ výuku lidem, kteří z nějakého důvodu měli s tou "klasikou" problém, a jak se najednou chytli a začalo je to bavit. A to se mi líbilo, protože si myslím, že dobrej učitel dělá právě tohle - reaguje na to, jestli se žáci "chytaj" nebo ne. Ale teď najednou píšeš, že "názor učitele nehraje žádnou roli", tedy že má odučit mechanicky to nařízené shora a nestarat se o to, co na to jeho konkrétní žáci? To mi do toho nějak nepasuje.
Předchozí