Přidat odpověď
Monty, já teď mám dva mladší na 8G, rozdíl vidím v tom, že v danou chvíli probírají učivo do větší hloubky a vyšším tempem, což jim vyhovuje víc. Asi se dřív může dítě vyprofilovat, např. pokud ho baví fyzika, bude rádo, že ji probere víc do hloubky.
Ale běžné dítě stejně zapomene většinu toho, co se aktuálně neprobírá, takže když se v sekundě dítě učí rozpoznat 50 ryb dle rodových a druhových jmen a na ZŠ se jich učí 10, tak pokud to není jejich vyhraněný zájem a zeptáš se jich za 2 roky, tak stejně každý pozná toho kapra, štiku apod., ale nebudou znát ty méně známé, bude to dost podobné.
Napřed budou v tom, co je skutečně zajímá a baví, může to být i ta matematika, ale nemusí.
Na vyšším gymnáziu, kdy budou mít stejnou látku se stejně žije tou aktuální látkou a je úplně jedno, že jeden z nich uměl ve 13 letech rozeznat 50 druhů ryb a druhý jen 10. Na nejstarší dceři vidím, že je to fakt jedno, teď už se hodně vyprofilovala, studuje hlavně to, co ji baví a absence těch 4 let, kdy nechodila se spolužáky na 8G, poznat není.
Předchozí