Přidat odpověď
Monty,
mně přijde dost neuvěřitelnej názor,
- že na škole vlastně vůbec nezáleží, protože ten, kdo má o věc opravdu zájem, tak si najde informace mimo
- že pokud má žák zájem o něco doopravdy do hloubky, tak ten učitel je před ním jen málo napřed nebo vůbec (přesnou formulaci si nepamatuju).
Jistě že si jde doplnit některé znalosti. Když jsem jednu dobu uvažovala o medicíně, tak jako pro negympláka by pro mě bylo nutné doplnit si gymnaziální fyziku a chemii, ale to by bylo nepoměrně náročnější, než kdybych to byla měla ve škole.
Kdybych o to DOOPRAVDY stála, nemožné by to asi nebylo, ale byla by to strašná práce navíc.
Takže se dá říct - a byla by to i pravda - že jsem o to asi dost nestála, abych se adekvátně posnažila (dnes jsem ráda, že jsem na medicínu nešla), ale JEDNO to prostě není.
A s tím učitelem, kterej je "o lekci napřed" nebo dokonce pozadu, mi to přijde jako dost velký přecenění toho žáka nebo podcenění toho učitele (jistě asi existují i takoví, kteří svůj předmět nijak extra neovládají a je jim to jedno, ale přijde mi dost nadutý/neuctivý to předpokládat automaticky)
Předchozí