Přidat odpověď
Monty, zajimavy je, jak dlouho vydrzi diskuze a diskutujici porad dokola opakovat to sve, zajet do neprijemnych osobnich vypadu - a nepochopit to, co se tu uplne jasne porad dokola: "škola na to nemá naprosto žádný vliv, i kdyby chodil do jakýkoli. A není to zrovna "o lekci"."
Jak dlouho vydrzi porad tvrdit, ze tak, jak to dneska je, je to tak, jak to je, a neda se s tim nic zmenit.
Pochopitelne se to TAKHLE nikdy nezmeni. Od doby, kdy jsem chodila JA do skoly, kdyz tak spis k horsimu pro deti, ktery chodi do skoly dneska. VSECHNY deti maji narok na vzdelani. At jsou nadane nebo maji diagnozu. Vsechny deti maji narok na adekvatni reseni.
Vetsina deti ma nadani kolem toho stredu. Cast z nich tahnou ty skutecne nadane - ale to jde i na zakladce. Casti z nich se extra doucovanim nauci neco navic, ale geniove z nich nebudou. No a co? Maji nadani na neco jineho. Vsichni jsme zapotrebi, kazdej nemuze bejt genius akademik. Nekdo musi delat jine prace, ktere tomu geniovi umozni nak "geniovat" - a samozrejme zadna matka nechce svy dite postavit do ty pomahajici pozice a vidi ve svem diteti toho genia. Vselijaky znalosti jsou v zivote uplne zbytecny (=napr. hodne casto ty, co se sprtaj na naky zkousky).
Předchozí