"a série jak dostat tatínka kamsi mě strašně znervózňovala tím, jak ženské kmitaly a komandovaly a chlapi se chovali jako nezodpovědní malí kluci. Maminka ať se stará, s tatínkem je sranda ale pšt, maminka to nesmí vědět. To je gró mnoha filmů z té doby."
Ano, přesně tak.
Z toho důvodu nemám ráda Polepšovnu, Velrybu a S tebou mě baví svět - ženy jsou vykresleny jako malicherné trubky, chlapi jako nedospělí mačové nebo rádobymačové, a ty jejich světy byly úplně oddělené a setkávaly se jen při sexu, a byli často bezohlední a místama i zlí, ale (jak to, že dvěma kamarádům nejenže vůbec nevadilo, že ten třetí je nevěrnej manželce - i když ve skutečnosti není, ale to oni nevěděj -, která byla taky jejich kamarádka, ale ještě navíc slintaj při tom, když to popisuje? A pak to, jak přijdou k nim domů, když se manželka zlobí (i když z mýho pohledu pro úplně nesmyslnou hovadinu) a schválně mu tam dělaj ještě víc zle.
A ve Velrybách si ten znovunalezenej otec furt jede po svý koleji a úplně kašle na to, co ta matka (která se ale taky místama chová jako nepochopitelná trubka) a snaží se jí linkovat život.