Přidat odpověď
Já jsem z tohoto systému, kdy se počítá, že si látku sežene a doučí nemocný žák, celá běsná. Je snad práce učitelů učit a podle mě i poskytovat podklady chybějícím žákům. Chystám se to řešit na třídních schůzkách, ale nevím, jak uspěji. Syn chyběl 14 dní, spolužáci se nepřetrhli, aby něco poslali, sem tam někdo něco ofotil, i s chybami samozřejmě. Měl toho tak půlku, denně psal do skupiny, volal, házeli mu na to bobek, že jsou na kroužku, sešit mají ve škol atd. Přišel do školy a hned psal dějepis, a i když učitelce napsal, že chyběl 14 dní, tak dostal za 3 a nezájem.
Mám nejstarší dceru na jiném gymplu. Mají takový systém, že do Školy online učitelé zapisují v případě učebnic, jaké téma a které stránky probrali, kde nejsou knížky, jsou na serveru školy k dispozici elektronické materiály a prezentace a ve Škole online je napsáno, kterou prezentaci dělali. Takže to evidentně jde, jen se musí chtít. Učitelé, kteří by chtěli přidat, by se měli zamyslet také nad tím, jak řeší přístup k materiálům chybějícím žákům.
Předchozí