Svynko, řešíme téměř to stejné...mám syna v logo třídě, ale osnovy běžné, teď 5.třída...bude mu 12 a škola jde poslední dobou taky nějak úplně mimo něj...úkoly sice udělá, ale jakákoli jiná příprava nula, vždycky má pocit, že všechno umí, i když pak když se ho zkusmo na něco zeptám, tak zjistím, že o něčem nemá ani tušení...a když ho takhle přistihnu, tak se začne vztekat a zuřit
, zatím teda sem tam přinese dvojku, nebo trojku, ale učitele mají dost benevolentního, myslím, že jinde by za stejnou věc dostal známku horší...žádné domlouvání nepomáhá, zkoušeli jsme samozřejmě i to, co vy, že s lepšími známkami bude mít větší možnost si vybrat školu a dělat jednou, co bude chtít...ale absolutně se to míjí účinkem, je to pro něj totiž ještě tak vzdálená budoucnost, že to prostě neřeší...a víc lidí kolem, co mají děti 12-13 let, mi říkalo totéž...že to jejich děti prostě vůbec ještě neřeší, takže to rozhodně pro ně motivace není...u nás zatím celkem funguje, že zabavíme myš od PC, dokud nemá hotové věci do školy...nijak to ale nehrotíme, teď měl dvě dvojky, jinak do loňska samé jedničky...ale trojky na vysvědčení bych fakt viděla nerada, už jenom proto, že vím, že chytrý je a když chce, tak to dokáže líp...samozřejmě, že kdybych viděla, že se snaží a stejně mu to nejde, tak beru i ty trojky... A navíc když si vezmu, že my s manželem jsme nikdy vyznamenání na základce neměli, tak asi nemáme zrovna co kritizovat