Přidat odpověď
Yuki - to, co popisuješ - "dostávat texty" atd. to je bohužel, velmi řídká praxe. Syn má tato doporučení (je na 8G s touto poruchou ve třídě jediný, takže nelze říci, že by učitelé měli takových dětí ve třídě X%) a už jsme vzdali oba, aby mu učitelé vyšli vstříc a dali písemné podklady, které by si doplňoval, případně nahráli prezentace, nebo aby si mohl zvolit druhý jazyk typu španělština nebo italština (štve mě, že školní systém u těchto dětí vůbec nedovoluje 2. jazyk zrušit) - má rovněž němčinu, nezvládá, plete se mu to strašně už i do angličtiny, kterou má rád. Dost ve škole rezignoval.
Paradox je, že na VŠ studenti s poruchami mají daleko více podpory než na ZŠ a SŠ a také se daleko více kontroluje, zda podporu mají.
Předchozí