Přidat odpověď
kat, vidím to doma, gymnazisti si zvládají dělat práci, bavit se a hledat si informace sami, pochopitelně
ale sedmák s nějakou tou poruchou učení to úplně sám nezvládá, jenže ho teď vůbec nezajímá zemědělství Asie, ale úplně jiný téma, který sice s Asií souvisí, ale není v švp nebo plánech na tento týden nebo v čem, takže ho úkol fakt otravuje, a přitom by mohli klidně samostudiem dostat za úkol zjistit cokoliv o Číně, Íránu, samozřejmě by součástí mohlo být i to zemědělství, ale proč jim neupraví tu práci podle aktuálního tématu a zájmu? Místo toho, strana, cvičení, zápis do sešitu, nuda, nezájem
v matice dělají poměry, strany a cvičení v učebnici a v pracovním sešitě, místo toho, aby třeba zjistili něco v aktuálních číslech, ony je zajímají, ideální téma, místo toho čísla odtržená od reality, jen teorie
vysvětlovali jsme si grafy, v televizi jsou pořád nějaký, to přece jde změnit, není nutný držet se otrocky učebnic a plánů
Předchozí