Přidat odpověď
Yuki, právě z těch všech důvodů, o kterých píšeš (matika), jsem se úplně racionálně rozhodla poctivě zopakovat celou aritmetiku (sedmáci) a novou látku (úměrnost a procenta) nechat, až se potkáme naživo.
Mám ráda nové věci odvozovat, nepřednášet, dělat gesta, všechno si kreslit. Každému maximálně umožnit, aby si našel postup, který mu vyhovuje ( procenta třemi způsoby, minimálně). Kontrolovat každého detailně, zda se někam posunul. Zdatné děti jsou zvyklé při procvičování chodit po třídě a pomáhat slabším, obě strany z toho mají prospěch.
Navíc mám z 24 dětí 7 kousků s nějakým "papírem", tři z těch sedmi mají asistenci, jeden ze tří asistovaných je žák s dvojí výjimečností (autista, vysoké IQ). Vedle toho ve stejné třídě 4 děti velmi nadprůměrné.
Takže moje rozhodnutí je učit nové věci až naživo, úplně v klidu si to s nimi proberu i v září. Můj dojem je, že z online výuky nemám možnost zjistit, kam se který žák dobral a jestli tomu fakt rozumí nebo jen aplikuje mnou uvedený postup. To by se mi dost vymstilo v dalších tématech.
Předchozí