kosatko,
něco málo je třeba
tady.
Nemůže jít o plnohodnotnou výuky, vždyť třídy nebudou kompletní, i kdyby do školy přišly všechny děti, část jich bude jinde a nebude je moct učit jejich učitelka. Plus ty děti, co nebudou ve škole vůbec.
Mělo by jít spíše o tu dopomoc s tou samostatnou přípravou podle pokynů třídních učitelů, aby právě dohled mohl dělat kterýkoliv ped. pracovník a děti měly alespoň trochu srovnatelné podmínky.
Ta práce bude mnohem náročnější, protože nepůjde o klasickou výuku, bude nutné řešit hlavně pravidla, proto dvojnásobek práce.
A já třeba budu mít ještě víc, protože učím i na druhém stupni hlavní předmět. Takže 6 - 8 hodin hlídárna, pak konzultace pro druhostupňové, a večer a v noci distanční výuka dětí z prvního stupně, co nemohou do školy a dvou tříd na druhém stupni jako doposud. Pak ještě vložit na web přípravy pro zbytek druhého stupně a mohu znovu odstartovat směr práce. Nebo si vzít do školy spacák a ušetřit si cestování. Ještě by se do toho dala na odpoledne nacpat nějaká ta online videokonference, když už v té práci budu, nebo bych mohla jet první a druhý stupeň dopoledne paralelně, když na ty z prvního stupně budu vlastně jen dohlížet...