Přidat odpověď
1234 1234,
ale ono je opravdu nereálné, aby se učilo. Mám ve třídě 10 lavic, takže mohu mít maximálně 10 dětí. Druhá půlka třídy bude muset bát jinde s někým jiným. Skupiny se nebudou smět míchat, dohled nad nimi měnit. Takže půlka dětí by měla mě a půlku bude mít někdo nekvalifikovaný. Nebylo by přeci fér, aby klasicky pokračovala jen půlka.
A to je ještě ideální stav rozdělení třídy na dvě části. Jenže ono to tak nepůjde. Ped. pracovníků je omezený počet, takže to spíš dopdne tak, že se budou muset skupiny namíchat, aby to nějak vyšlo. Třeba my máme 3 třídy v ročníku, v každé kolem 20 dětí. I když nepřijdou všichni, pravděpodobnost, že jich bude nad 15 nebo nad počet lavic je vysoká (mám malou třídu, takže jen 10 lavic. Kdyby byly nějaké k dispozici, nacpu jich tam 12). Takže ze tří tříd udělají nejspíš 4 skupiny. Minimálně ta jedna skupina nebude mít učitelku, ale jen dohlížejícího. Koho do takové skupiny odsuneš?
To už bych radši měla 4 namíchané skupiny se srovnatelnými podmínkami. Tak se holt nebude učit, ale jen pomáhat s tím, s čím pomoc potřebují.
Předchozí