Kdoto, tak umět něco slovo od slova opravdu nemá smysl, pokud se to tak někdo naučí, stejně to zase brzy zapomene. Myslím, že když si děti látku přečtou a dokáží na základě přečteného odpovědět na nějaké otázky a vyplnit pracovní listy, tak už, aspoň některým z nich
![~;)](/g/s/2.gif)
uvízne v hlavě pro budoucnost, že o tom tématu něco slyšely, a dokáží si to znovu dohledat. Vždyť takhle to máme, řekla bych, i my v dospělosti - určitě bych teď z fleku neuspěla při testu z látky 2. stupně ZŠ a střední školy v předmětech, kterým jsem se už dávno nevěnovala.
Víc by mi ale vadilo, (angličtinu učím), kdyby mi někdo odevzdal prezentaci, ze které by bylo na první pohled jasné, že ji zkopíroval z webu. Tím se nic nenaučí, pokud tedy, a o tom dost pochybuji, že by někdo dělal
![~:-D](/g/s/1.gif)
, si ten text napřed pečlivě neprošli a nesnažili se mu porozumět.