Dabo, syn taky nemá od uzavření škol žádné známky, vlastně jen z angličtiny, na tu mají paní učitelku, která ráda dává jedničky, když vidí, že se snaží...ale jinak jen posíláme hotovou práci a učitel reaguje stylem, že vypíše, co se mu na jeho práci líbilo, nebo že ho chválí, že má všechno dobře vypracované a něco i navíc, co měli nepovinné apod... A myslím, že jsem teď někde nedávno viděla doporučení pro klasifikaci a bylo tam psané, že učitelé mají vycházet hlavně ze známek, které tam děti měly do uzavření škol a přihlédnout k jejich práci teď doma...takže já třeba přímo známky fakt neřeším a co se týče učiva, tak vidím, že toho umí možná víc, než když chodí do školy
, protože totiž ve škole tu pozornost neudrží celou dobu, něco si pamatuje, něco ne...odpoledne už bývá třeba unavený a udělá jen ty nutné úkoly a nějaká příprava, nebo aspoň prolétnutí učiva na druhý den, to neexistovalo...teď nad veškerým učením stráví denně tak 2 hodiny, odpoledne už nic a pamatuje si toho mnohem víc, protože ty předměty střídáme zrovna podle zájmu, pozornosti, nebo momentálního zaujetí pro něco...můžeme to střídat v kratších intervalech, než jsou ve škole a mám pocit, že si z toho odnese prostě víc...