Přidat odpověď
ToAR, jenže to se doma vykompenzuje, že k zadanému tématu děti koukají na různá videa, nakonec vědí víc, než by se dověděly v té škole. A i z jiných úhlů pohledu. A při online výuce taky mají možnost vzájemné komunikace a otázek. Při výkladu tedy musejí mít vypnutý mikrofon, protože se přenášely hrozné šumy, vazby a rušivé zvuky z domácností, ale pak je společná diskuze.
Z pohledu mých dětí je učení doma mnohem efektivnější, protože jim odpadají rušivé vjemy ve škole. Kromě toho, co uvádíš, totiž ve škole někdo vyrušuje, jiný smrká, šoupe židlí, něco se řeší, co s učivem nesouvisí. To vše moje děti s ADHD hrozně unavuje, přitom, když jsou doma na distanční výuce mají kapacitu zvládnou víc učiva do větší hloubky.
Předchozí