"všichni kupujeme daleko víc jídla a daleko dražšího jídla, než by stačilo k prostému neumření hladem. Takže jídlo je úplně stejně výběrová komodita jako oblečení, obuv, bydlení nebo cokoliv"
Přesně. Chtít květák je totéž jako chtít Mercedes. Chtění jako chtění. U každého zboží umíme chtít více, než reálně potřebujeme k přežití. Chtění nemá hranice a neuspokojené chtění ještě zdaleka neznamená chudobu. Vždycky bude pro 99% lidí na světé nabídka přesahovat možnosti.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.