Přidat odpověď
Tak to je fakt smutné, chudák holka.
Z metodiky k vyhlášce o hodnocení na konci letošního školního roku:
- vychází se především z hodnocení, které žák získal v období 1. 2. až 10. 3. - tedy než došlo k uzavření škol
- podpůrně se přihlédne k hodnocení, která žák získal za období 11. 3. až konec června
- podpůrně se také přihlédne ke známce z 1. pololetí
- mělo by platit, že žák na konci školního roku nedostane horší známku, než jakou měl v 1. pololetí (ale u nás na škole jsme se domluvili, že žák, který měl v 1. pololetí "jedničku" a v 2. pololetí se na nějakou komunikaci a odevzdávání úkolů skoro vykašlal, přičemž komunikací s rodiči i žákem bylo potvrzeno, že technické nebo jiné problémy nemá, tak takový žák dostane třeba "dvojku")
Naopak - jestliže měl žák v 1. pololetí "trojku" a po dobu uzavření škol komunikoval, pracoval, odevzdával, ať má klidně "jedničku" a radost z jedničky
Předchozí