MM, domnívám se, že těžiště diskuse bylo trochu jinde.
Jde o to, že ministerstvo stále nevydalo nic závazného o tom, že se známky z tohoto pololetí nebudou smět brát jako podklad k přijímačkám. To se nestalo, tečka. Zato existuje vyhláška k hodnocení, která určuje, z čeho se má vycházet a co smí být jen podpůrné. No a ve finále jde o to, že při zhoršení známky o 2 stupně je trošku otázka, jestli bude plně v souladu s vyhláškou - možná v tomto případě i jo, to je otázka. Jako výchovný lepák bych to pochopila. Nicméně pokud se nakonec to vysvědčení počítat bude - a to nikdo nemůžeme stopro vědět, prostě nemůžeme - pak by to mohl bejt poslední hřebík, jak se na školu NEdostat, i kdyby ta píle pak nastala. Protože kdo sleduje, ví, jaký je to o letošních přijímačkách masakr a jak mají ty známky místy extrémní roli. Takže být v roli učitele, hodně bych přemýšlela, co bude víc medvědí službou. To, že mě žák se.e a moh dle mýho dělat víc, není odůvodnění pro výrazný zhoršení známky
, aspoň podle některých výkladů. Kdyby šli nakonec do přezkoušení, bude se smět zkoušet jen učivo 1.2. až 10.3. 2020. Což se naučí i tydýt.