| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Mě tu fascinuje, jak se od dětí očekává, že budou samostatně komunikovat a řešit, když toho často není schopná ani škola.
Jedno setkání s ředitelem v naší škole, kde jsem s našimi učitelkami spokojená - úplná marnost, ředitel si mele svoje a není ochoten ani vyslechnout.

Další škola - nešlo se telefonicky dovolat a na e-maily s dotazem ohledně volného místa ve třídě nikdo neráčil odpovědět.
U on-line výuky jsme dostali tolik rozporuplných instrukcí, že jsme maily luštili společně a stejně proběhly instrukce: Pošli mi to v odpovědi - a druhý den: v odpovědi mi to neposílej, protože to nečtu.
Jedinkrát jsem syna vybídla, ať si něco vyjedná sám (nefungovala nám technika, vymysleli jsme alternativní řešení) - učitelka řekla, že to nechápe a ať to udělá dle zadání. To jsou situace, kdy rezignuje i rodič a obhajuje před dítětem učitelku, že je asi unavená.
Všeobecně si nemyslím, že by ve škole i v rodinách byly děti vedeny k tomu si něco vyjednat, ale je mi jasné, že jsou učitelé, co by se rozkrájeli, ale s dítětem to nehne.

A ano, jsou rodiny, kde si půjčují 3 generace 1 mobil, nebo nemají kredit, data, a ještě jsou k tomu třeba komunikačně nezdatní a navíc nedůvěřiví celá rodina.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce