Přidat odpověď
"a jak si tu „práci školy“ ve stávajícím školském systému představuješ?" MOnty, za leta, co v diskusi opakovane klades tuto otazku si sem dostala desitky prikladu, odkazu, jak tuto situaci dokazou nektere skoly resit. Ja mam pocit (a nepisu ti to poprve), ze te to v podstate nezajima, jen potrebujes diskutovat, kdybys chtela, davno si to prectes.
"A i když se učitelé budou snažit sebevíc, tak zejména v rámci toho prvního stupně nemají často šanci odhalit „nadání“ " pokud se ucitele snazi, tak ho povetsinou odhali, to prece nesouvisi s ucivem prvniho stupne.
" že je moje dítě nadané na matematiku se zjistilo v podstatě až na střední škole, do šesté třídy naopak působilo jako dyskalkulik s nenávistí k matematice," To, ze je tve dite intelektualne nadane, ti rikali uz ve skolce, a zcela jiste jsme ti to tu dokazovali i tady behem jeho druhostupnove skolni dochazky. I jsme ti psali, ze si tve dite nedostatecnym vytizenim na prvnim stupni ztizilo a znechutilo matematiku. mnohokrat.
Předchozí