Přidat odpověď
To si dokážu představit, že je to práce navíc. Ale myslím, že když se domluvíte, tak může být nakonec i užitečná a v těch hodinách přínos. Nebo tam nemusí být furt, někdy se to dělá tak, že asistentka si dělá pauzy, když má dítě hodiny, kde zvládá - soustředí se, neruší, rozumí pokynům, zapíše si domácí úkoly, zapojuje se, není stresované -, aby s ním mohla být třeba během přestávek, kdy mu může vysvětlovat matoucí sociální situace nebo s ním třeba na chvíli někam odejít, když je přetížené. U dětí s AS bývají často horší přestávky, přesuny, obědy, tělocviky a výchovy (pachy, zvuky) než vysoce strukturované hodiny v předmětech, které to dítě baví. A dali vám aspoň nahlédnout IVP? Z toho by mělo vyplynout, proč konkrétně to dítě asistentku má. Jo, a taky máme teprve září, některá děcka s AS se zhoršují buď únavou ze školního roku, nebo sezónně, takže to, že je dítě v pohodě teď, nemusí znamenat, že bude v pohodě i v listopadu.
Předchozí