Přidat odpověď
Moniko, já hrozně nerada dělám něco, o čem nejsem přesvědčena, že to má smysl, stejně tak znám školní prostředí
kdysi jsem napsala, že nebude možný větrat, no a je to tady, v úterý ve škole zima, já jsem otevřela okno, okamžitě námitky, děti i asistentka, o přestávce nesmíme, v hodině je jim zima, chápu, já nesedím, oni ano
minulý týden jsem okna otvírala na celou hodinu, dnes na minutu, a to venku ještě žádná zima není
jenže třeba v mojí třídě chybí pětina dětí, jsou nachlazení? třeba z toho okna? nebo je to covid? příznaky jsou stejný, trochu teplota, trochu bolí v krku, trochu rýma, trochu kašel
větrat víc, nebo míň?
výuka v rouškách - no prostě učí se v tom blbě, tlumič není ideální nástroj pro učitele, rodiče si stěžují, že v tom musí být děti, a to nemusí mluvit
respirátor si zatím neumím představit, proto jsem se včera ptala
zatím si neumím představit ani kohokoliv s rýmou, nejspíš budeme kvůli rýmě doma, bude mít kdo učit?
to není negativní příspěvek, to je jenom znalost prostředí
taky jsem se naučila říkat ne, dokonce proti vůli většiny, je to lepší, než dělat něco, co dělat nechci, v čem se necítím ani trochu dobře
Předchozí