Přidat odpověď
Mám prosbu, potřebuju si trochu urovnat myšlenky, abych věděla, co vlastně chci řešit.
Dcera 11 let, 6. třída, pokud každý den necvičíme, nezvládá pravopis, teď se k tomu přidalo, že zmotá všechny testy, co dostane, angličtinu jsem tu myslím řešila už mnohokrát, dobré známky nenosí, nicméně překlad včera zvládla sice toporně, ale úplně správně. Pravopis v AJ má strašný. Z dějepisu dnes přinesla čtyřku. Shodou okolností jsme o dějepisu mluvily a časovou osu chápala. Jo, jako mohla to být jediná věc, co měla dobře, ale ona ve škole dává pozor a v látce se orientuje.
V poradně jsme byly v její 2. třídě, porucha neprokázána. Ve čtvrté jsme to řešily, a to se zrovna zlepšila. V páté jsem byla v kontaktu s češtinářkou (a za testy jsem jí vynadala, že se neučí) a dohodly jsme se, že tomu dáme čas, jí navržená cvičení jsme teda nedělaly, protože skládat s šesťákem slova fakt odmítám.
Snažím se přijít na to, jestli pokud v té druhé třídě nediagnostikovali žádnou poruchu učení, znamená to, že je to prostě nestudijní typ?
Díky moc
Předchozí